Algemeen

Hoe kan ik het laatste nieuws en de nieuwste productaanbiedingen van The North Face® ontvangen?

Meld je om het laatste nieuws en informatie over evenementen van The North Face® te ontvangen aan voor onze nieuwsbrief door hier te klikken.

Kan ik me afmelden voor de The North Face®-nieuwsbrief?

Open om je af te melden voor de nieuwsbrief de laatste nieuwsbrief die je per e-mail hebt ontvangen, en ga naar de link Afmelden onder aan de nieuwsbrief. Nadat je op deze link hebt geklikt, word je naar een andere pagina geleid waar je wordt gevraagd of je je echt voor onze nieuwsbriefservice wilt afmelden. Klik op Bevestigen als je zeker weet dat je onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen. Als je een geregistreerde gebruiker bent, kun je je afmelden door naar Mijn account te gaan en vervolgens op Nieuwsbriefabonnement te klikken. Schakel het vakje Abonneren uit en klik op Opslaan.

Ik blijf problemen ondervinden met de weergave van de online winkel van The North Face®. Wat kan ik doen?

Als je problemen ondervindt met de weergave van de online winkel van The North Face®, kan het helpen om je oude cookies en de tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Ga om je cookies te verwijderen onder internetopties naar Extra en klik op Cookies verwijderen. Controleer nadat je je oude cookies hebt verwijderd of je cookies nog wel zijn ingeschakeld. We bieden ondersteuning voor de volgende browsers: Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Internet Explorer.

Welke internetbrowsers worden ondersteund door The North Face®?

De website van The North Face® is geoptimaliseerd voor weergave in Microsoft Internet Explorer 8 en nieuwer, Mozilla Firefox 19.0 en nieuwer, Google Chrome 26.0 en Safari 5 en nieuwer.

Welke schermresolutie biedt de beste kijkervaring?

1024 x 768 of hoger.

Ik hebt namaak-The North Face®-producten gekocht of een website gevonden waarop namaak-The North Face®-producten worden verkocht. Wat moet ik doen?

We stellen alles in het werk om de vervaardiging van potentiële namaakgoederen tegen te houden, maar we kunnen de verkoop van niet-echte producten niet volledig voorkomen. Neem contact met ons op om melding te maken van het namaakproduct of de website waarop namaakproducten worden verkocht. Vervolgens zullen wij een onderzoek instellen.

Hoe kan ik me aanmelden voor sponsoring?

Neem contact met ons op via de pagina Contact door hier te klikken.

Wat als ik het antwoord op mijn vraag hier niet kan vinden?

Als je het antwoord op je vraag hier niet kunt vinden, raden we je aan om contact op te nemen met ons online klantenserviceteam. Verstrek de klantenservicemedewerker je bestelgegevens indien van toepassing.