RETOURZENDINGEN

 
ONLINE RETOURZENDINGEN THE NORTH FACE

The North Face staat achter de kwaliteit van alle producten die we verkopen en we hopen dat je blij bent met je kleding en/of uitrusting. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, ontvangen we je retourzending graag binnen 30 dagen.
Retourzendingen moeten ongedragen zijn, zich in de staat bevinden waarin je ze hebt ontvangen en in de originele verpakking worden geretourneerd.

Als je een verkeerd, defect of beschadigd product hebt ontvangen, klik dan hier.

EEN RETOURZENDING CREËREN
  1.  Ga voor toegang tot je bestelling naar Bestelling volgen (als je als Gast hebt besteld) of Log in (voor ingeschreven klanten).
    - Gasten: Voer je e-mailadres en bestelnummer in om je bestelgeschiedenis te bekijken
    - Ingeschreven gebruikers: Log in op je account. Klik in het gedeelte Mijn account op Mijn bestellingen en zoek het bestelnummer met het/de product(en) die je wilt retourneren
  2. Klik op de "Creëer een retourzending"-link en volg de instructies om je retourzending te voltooien. Je moet het/de product(en) die je wilt retourneren selecteren en de reden voor het terugsturen aangeven.

    - Als je hebt aangegeven dat een 'product defect was', plak dan tape op het product om duidelijk het defect aan te geven.

  3. Download het retouretiket vanuit je online retourverzoek, druk het af en plak het op de buitenkant van je pakket.
    - Als je hebt vergeten je etiket af te drukken of je etiket bent kwijtgeraakt, kun je het onder bestelling (Stap 1) vinden en klikken op de Retourzending-link of je eerder aangevraagde retourzending

Houd rekening met het volgende: Als voor de producten die je wilt retourneren meer dan een pakket nodig is, selecteer dan alleen de producten die je in het eerste pakket zult verzenden en ga verder. Ga als je deze retourzending hebt voltooid terug naar Stap 2 en herhaal de procedure voor het verkrijgen van een extra retouretiket voor elk extra pakket.

JE RETOURZENDING VERPAKKEN
  1. Je kunt voor het versturen van je retourzending de doos of zak die je hebt ontvangen of een eenvoudige, onbedrukte doos gebruiken. Zorg ervoor dat alle oude verzendetiketten, stickers en andere materialen zijn verwijderd.
  2. Maak het pakket goed dicht.
  3. Bevestig het retouretiket van de vervoerder van je online retourzending aan de buitenkant van het pakket.

De producten vallen onder jouw verantwoordelijkheid tot ze ons magazijn bereiken, dus zorg ervoor dat ze goed zijn verpakt en onderweg niet beschadigd kunnen raken. We adviseren je om een verzendbevestiging te vragen.

Nadat je je retourzending hebt weggebracht of het is opgehaald, duurt het 4-5 werkdagen voor deze bij ons magazijn arriveert.

In het geval van vragen of als je hulp nodig hebt kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

Retourneren en ruilen

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt je producten binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen retourneren. Geretourneerde producten moeten ongedragen zijn, zich in de staat van ontvangst bevinden en nog in de originele verpakking zitten. Raadpleeg ons Retourbeleid voor meer informatie.

Wat is jullie ruilbeleid?

Momenteel beschikken we niet over de mogelijkheid om producten simpelweg te ruilen. Als je een andere kleur of maat wilt, dien je het product/de producten te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Je ontvangt een restitutie voor het geretourneerde product/de geretourneerde producten zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt bij het magazijn.

Worden de verzendkosten ook gerestitueerd als ik mijn bestelling retourneer?

Je ontvangt van ons restitutie ter waarde van het bedrag van het geretourneerde product/de geretourneerde producten. Leveringskosten die voor de initiële bestelling zijn betaald, zijn uitgesloten van restitutie. (Behalve voor bestellingen die worden geretourneerd wegens verkeerde, defecte of beschadigde producten.)

Wanneer ontvang ik mijn restitutiebedrag?

Je restitutiebedrag wordt verwerkt zodra het product/de producten die je hebt geretourneerd, door ons kwaliteitscontroleteam zijn gecontroleerd. Zodra de retourzending is goedgekeurd, kan het tot 14 dagen duren voordat de restitutie door The North Face® wordt overgemaakt aan de aanbieder van je betalingsdienst (bijvoorbeeld de leverancier van je creditcard). Houd er rekening mee dat de periode die het duurt voordat je het bedrag van je betalingsdienstaanbieder ontvangt, afhankelijk is van de aanbieder.

Neem voor meer informatie contact op met ons klantenserviceteam voor de online winkel door hier te klikken.

Wat moet ik doen als het restitutiebedrag niet klopt?

Neem contact op met de klantenservice door hier te klikken en we proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Als je het verkeerde product hebt ontvangen, raden we je aan om contact op te nemen met een van onze klantenservicemedewerkers door hier te klikken.

Wat moet ik doen als een product bij ontvangst beschadigd of defect is? ?

Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, raden we je aan om contact op te nemen met een van onze klantenservicemedewerkers door hier te klikken.

Kan ik producten die ik in een fysieke The North Face®-winkel heb gekocht, online retourneren?

Het online-retourbeleid is alleen van toepassing op producten die zijn gekocht op www.thenorthface.eu. www.thenorthface.nl

Hoe kan ik een product retourneren via PayPal?

Producten die via PayPal zijn gekocht, moeten online worden geretourneerd om een tegoed op je PayPal-account te ontvangen.