Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt je producten binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen retourneren. Geretourneerde producten moeten ongedragen zijn, zich in de staat van ontvangst bevinden en nog in de originele verpakking zitten. Raadpleeg ons Retourbeleid voor meer informatie.

Wat is jullie ruilbeleid?

Momenteel beschikken we niet over de mogelijkheid om producten simpelweg te ruilen. Als je een andere kleur of maat wilt, dien je het product/de producten te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Je ontvangt een restitutie voor het geretourneerde product/de geretourneerde producten zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt bij het magazijn.

Worden de verzendkosten ook gerestitueerd als ik mijn bestelling retourneer?

Je ontvangt van ons restitutie ter waarde van het bedrag van het geretourneerde product/de geretourneerde producten. Leveringskosten die voor de initiële bestelling zijn betaald, zijn uitgesloten van restitutie (klik  HIER voor meer informatie). (Behalve voor bestellingen die worden geretourneerd wegens verkeerde, defecte of beschadigde producten.)

Wanneer ontvang ik mijn restitutiebedrag?

Je restitutiebedrag wordt verwerkt zodra het product/de producten die je hebt geretourneerd, door ons kwaliteitscontroleteam zijn gecontroleerd. Zodra de retourzending is goedgekeurd, kan het tot 14 dagen duren voordat de restitutie door The North Face® wordt overgemaakt aan de aanbieder van je betalingsdienst (bijvoorbeeld de leverancier van je creditcard). Houd er rekening mee dat de periode die het duurt voordat je het bedrag van je betalingsdienstaanbieder ontvangt, afhankelijk is van de aanbieder.

Neem voor meer informatie contact op met ons klantenserviceteam voor de online winkel door hier te klikken.

Wat moet ik doen als het restitutiebedrag niet klopt?

Neem contact op met de klantenservice door hier te klikken en we proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Als je het verkeerde product hebt ontvangen, raden we je aan om contact op te nemen met een van onze klantenservicemedewerkers door hier te klikken.

Wat moet ik doen als een product bij ontvangst beschadigd of defect is?

Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, raden we je aan om contact op te nemen met een van onze klantenservicemedewerkers door hier te klikken.

Kan ik producten die ik in een fysieke The North Face®-winkel heb gekocht, online retourneren?

Het online-retourbeleid is alleen van toepassing op producten die zijn gekocht op www.thenorthface.eu.

Hoe kan ik een product retourneren via PayPal?

Producten die via PayPal zijn gekocht, moeten online worden geretourneerd om een tegoed op je PayPal-account te ontvangen.