RETOURZENDINGEN

ONLINE AANKOPEN bij The North Face® RETOURNEREN

Als je om wat voor reden dan ook niet geheel tevreden bent, heb je 30 dagen de tijd om producten te retourneren.

Als je een andere maat of kleur wilt bestellen, moet je het artikel of de artikelen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Je krijgt je geld terug zodra de artikelen door ons magazijn zijn ontvangen en verwerkt.

De producten moeten ongedragen zijn, zich in de staat bevinden waarin je ze hebt ontvangen en in de originele verpakking (inclusief het label) worden geretourneerd.

JE BESTELLING RETOURNEREN

EEN GRATIS RETOURZENDING AANVRAGEN

1 - EEN RETOURLABEL AANMAKEN EN AFDRUKKEN

Klik op de knop JE BESTELLING RETOURNEREN of op de link ORDER TRACKEN in het menu bovenaan de pagina (geregistreerde klanten kunnen ook naar het overzicht van hun bestellingen gaan via MIJN ACCOUNT). Voer je bestelnummer (8-cijferig referentienummer) en je e-mailadres in en klik op de pagina van de bestelling op de knop 'Een retourzending aanmaken'.

Selecteer de artikelen die je terug wilt sturen, de reden en de retourmethode van je voorkeur (afleveren bij een verzamelpunt of laten ophalen door een koerier op een adres van jouw keuze). Volg de instructies die je tijdens het proces krijgt en druk het retourlabel dat wordt aangemaakt af.

2 - JE RETOURZENDING INPAKKEN

Pak de artikelen die je wilt retourneren in. We stellen het op prijs als je de ontvangen polybag of doos hergebruikt. Maak de verpakking goed dicht en bevestig het retourlabel aan de buitenkant van je pakket. Zorg ervoor dat alle oude verzendlabels, stickers en andere materialen zijn verwijderd of ongeldig zijn gemaakt.

3 - LEVER DE PRODUCTEN AF OF OVERHANDIG ZE AAN DE KOERIER

Breng het pakket binnen de openingstijden naar de geselecteerde locatie of wacht tot de koerier het bij je komt ophalen. Zorg ervoor dat er iemand thuis is op het afgesproken tijdstip dat de koerier het pakket komt ophalen.

4 - RETOURBEVESTIGING EN TERUGBETALING

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je retourzending is geaccepteerd en verwerkt. Je terugbetaling vindt plaats zodra het (de) product(en) dat/die je hebt geretourneerd is/zijn gecontroleerd door ons kwaliteitsbewakingsteam. Het duurt maximaal 14 dagen tot de terugbetaling zichtbaar is op je rekening.

De producten vallen onder jouw verantwoordelijkheid tot ze bij ons magazijn zijn, dus zorg ervoor dat ze goed zijn verpakt en onderweg niet beschadigd kunnen raken


HERROEPINGSRECHT

Als je niet tevreden bent met de ontvangen producten of gewoon van gedachte bent veranderd nadat je een bevestiging van de bestelling van ons hebt ontvangen, kun je de artikelen binnen 30 (dertig) dagen na de bezorging retourneren. Je krijgt je geld dan terug. Dit wordt herroepingsrecht genoemd en je kunt dit recht uitoefenen zonder opgaaf van reden en zonder sancties.

Houd er wel rekening mee dat jij verantwoordelijk bent voor de producten zolang ze in jouw bezit zijn. Zorg ervoor dat ze veilig zijn en in goede staat blijven.

Als je artikelen terugstuurt omdat je van gedachte bent veranderd (herroepingsrecht), krijg je het aankoopbedrag, exclusief de kosten voor expressverzending (als je hiervoor hebt gekozen), van ons terug.


WETTELIJKE GARANTIE BIJ DEFECTE GOEDEREN

Naast de bovenstaande rechten, erkennen we ook de wettelijke garantie van 2 jaar bij productdefecten (of een langere periode als deze in de lokale wetgeving is vastgelegd). Een product is "defect" als het bij ontvangst beschadigd is of als er binnen 2 jaar na aankoop (of binnen een langere, in de lokale wetgeving bepaalde periode) een fabricage- of materiaalfout optreedt. Als producten beschadigd raken als gevolg van gebruik en slijtage, worden ze niet als defect beschouwd.

Raadpleeg ons arantiebeleid voor meer informatie.

Neem bij eventuele vragen een kijkje bij de veelgestelde vragen over ourzendingen.

In geval van vragen of als je hulp nodig hebt, kun je contact opnemen met onze KLANTENSERVICE.